۱۲ توصیه طلایی برای متولدین هر ماه
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

فروردین ماه

کسی که به خدا توکل می کند ، رنجها و سختی های زندگی را بهتر تحمل خواهد کرد و می تواند به نام او از سد مشکلات گوناگون بگذرد . شما باید از تکبر و متکبران فاصله بگیرید و خود را نیازمند دوستان باوفا بدنید ، خانواده نقش مهمی در سلامت روانی انسان دارد ، بنابراین رشته عاطفی خود با خانواده را محکم تر کنید . اگر عجول نباشید کم کم به خواسته های به حق تان می رسید ، البته اگر اراده پروردگار نیز بر آن تعلق گرفته باشد .

 

اردیبهشت ماه

هجران و فراق مقطع مهمی از زندگی هر انسانی است که باید با صبر و امیدواری آن را پشت سر بگذارد و حل این مشکل و رسیدن ایام وصال را از خدای بزرگ بخواهد . شما می توانید قدم های بزرگی در آینده بردارید، به شرطی که از تلاش و کوشش دست برندارید و از همفکری و مشورت با بزرگترها غافل نشوید . از وقفه های کوتاه مدت در روند پیشرفت خود نگران نباشید .

 

خرداد ماه

کسی که جواب بدی را با بدی بدهد، نمی تواند ادعا کند که از او بهتر است. باید با بزرگواری و بخشش طرف مقابل را شرمنده کرد. شما می توانید روزهایتان را پربارتر از قبل کنید و در این راه باید یک لحظه هم از یاد خدا غافل نباشید. توانائی ها و استعداد ذاتی خود را باور داشته و آنها را به منصه ظهور برسانید. امروز و فردا کردن و تردید و دودلی در کارهای مختلف شما را از اهدافتان دور می کند .

 

 

تیر ماه

باید از موقیت مناسب مالی که دارید به نفع زیردستان استفاده کنید ، چون ممکن است چنین فرصتی در آینده کمتر وجود داشته باشد . دست و دلبازی از صفات بارز شماست که باید در مسیر درست از آن بهره ببرید . از طعنه حسودان نرنجید و دست از هدفهای الهی تان برندارید . شکست هم جزئی از زندگی است و اگر گاهی در کاری در کاری موفق نمی شوید نباید فکر کنید دنیا به آخر رسیده است .

 

مرداد ماه

هنر انسان های بزرگ این است که در برابر مصائب و مشکلات تحمل فوق العاده ای دارند و نه تنها از جور و جفای روزگار نمی نالند ، بلکه با رویی گشاده خدا را شکر می گویند و از او مدد می جویند . شما در زمره این گونه افرادید و سعه صدرتان قابل تحسین است . آینده با دستان شما ساخته می شود، بنابراین می توانید طوری برنامه ریزی کنید که بیشتر به خواسته های خود برسید ، به خصوص اینکه دعای خیر پدر و مادر همراهتان است .

 

شهریور ماه

مثلی است معروف که جهان همان گونه می گذرد که تو می خواهی ، یعنی این اراده توست که حال و آینده را می سازد ، بنابراین به جای آنکه دل به شانس بسپارید ، به همت و پشتکار خود تکیه کنید و قدم در اه بگذارید . اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و با کوچکترین حرفی میدان را خالی نکنید . شما باید محکم تر از قبل باشید و از فرصت هایی که نصیبتان می شود ، خوب استفاده نمایید و از سلامت خود هم غافل نشوید .

 

مهر ماه

هر کس که در همه حال خدا را در نظر دارد و عرض نیاز به بارگاه با عظمت او می برد ، از هیچ چیز و هیچ کس جز او نمی ترسد و تمام کارهایش بر مدار حق می چرخد. شما دل مهربانی دارید و زمینه رسیدن به قله موفقیت را به راحتی می توانید فراهم کنید . دیگران روی شما حساب ویژه ای باز می کنند و همه جا سخن از خوبی ها و بزرگواری هایتان است، اما نباید مغرور شوید و فکر کنید که هیچ عیب و نقصی ندارید . همچنان با خدا دوست باشید تا به این سیر صعودی ادامه دهید .

 

آبان ماه

شما با همت و پشتکاری که دارید ، می توانید به همه اهداف خود برسید ، به خصوص اینکه به خداوند نیز توکل کرده اید و از او مدد می جویید . اگر برای امور مالی خود برنامه ریزی دقیقی کنید، دچار مشکل نخواهید شد و مجبور نخواهید بود گاهی اوقات قرض بگیرید. به سفر و مسافرت آن هم با خانواده اهمیت بیشتری بدهید . مطالعه کتاب را در برنامه زندگی تان بگنجانید و باور داشته باشید که هیچ گاه برای آموختن دیر نیست .

 

آذر ماه

باید مراقب اطرافیانتان باشید و به ظاهر افراد اهمیت ندهید و فریب آنها را نخورید . آنچه مهم است درون و باطن آدمی است ، بنابراین به جای نگاه کردن به قول و گفتار آدمها به عمل و کرداد آنها بنگرید . شما مهربان و عاطفی هستید ، اما بعضی ها از این مهربانی سوءاستفاده می کنند . هر کاری را در حد اعتدال و تعادل انجام دهید و از زیاده روی و احساساتی شدن بپرهیزید . اگر دلی را شکسته اید به فکر ترمیم آن باشید و از عذرخواهی ابایی نداشته باشید .

 

دی ماه

امیدتان باید به خداوند بزرگ باشد نه به دست این و آن . شما بر خلاف ظاهر جدی و خشکتان دلی رئوف و مهربان دارید، اما اشکال کار اینجاست که گاهی نمی دانید چه حرفی را کجا بزنید، به همین دلیل ممکن است حتی دوستان و نزدیکان از شما برنجند . انتظار نداشته باشید که همیشه کارها بر وفق مرادتان باشید . شما نباید هیچ کس و هیچ کاری را به خانواده تان ترجیح دهید .

 

بهمن ماه

قرار نیست انسان بلافاصله به همه آرزوها و خواسته های خودش برسد ، چون گاهی وقتها به صلاح نیست که آرزویی برآورده شود . شما می توانید در زمینه های مختلف بخت و استعداد خود را بیازمایید و مطمئن باشید که همه درها به روی شما بسته نیست، بلکه این تلقی خودتان است . برای اینکه به اهداف خود برسید، آنها را مشخص کرده و با یک برنامه ریزی صحیح به طرفشان گام بردارید. قدر امروز را بدانید ، چون معلوم نیست فردا چنین فرصتی در اختیارتان باشد یا نه .

اسفند ماه

دنیا فانی است و این خاکدان پست محل گذر است ، بنابراین نباید به آن دل بست . دنیا تا اندازه ای خوب است که مزرعه آخرت باشد یعنی اینجا بکاریم و آنجا درو کنیم . شما باید هم حواستان به این دنیا باشد و هم آن دنیا و از هیچ کدام به خاطر دیگری غافل نشوید . در تصمیم های مهم زندگیتان با افراد خبره و باتجربه مشورت کنید و حرف آنها را بپذیرید . گره ای را که با دست می شود باز کرد ، با دندان باز نکنید و قدر فرصت های موجود را بدانید .




:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب و مفید , ,
:: برچسب‌ها: ۱۲ توصیه طلایی برای متولدین هر ماه ,
:: بازدید از این مطلب : 3077
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 20 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی